Google Website Translator Gadget

Friday 12 November 2010

Rek-lam-lar!

Bu gecə bir az başqa şeydən yazacam; Həm özümə rahatlıq olsun - yazdıqlarım mənə təsir edir, həm də oxuyanların başı açılsın. Mövzu reklamdı... Əvvəlcə onu bəri başdan qeyd edim ki, ölkədə hər pis şeyin günahının ən azı 50.000001%-ini sistemdə görürəm. Sistem hər sahəyə öz mənfi təsirini göstərir, o cümlədən reklam biznesinə. Mən sistemin günahı olmayan hissəsindən yazacam. Əvvəlcə bir-iki maraqlı reklamı yadımıza salaq... Çətin oldu, hə? Bizdə maraqlı reklam yoxdu. Hansısa istisnaları quyunun dibindən çıxartmağa dəyməz. Türkiyə kanallarında efirə gedən reklamlara baxın (nə deyirəm mən?! Onsuz da baxırıq!) Sadə, maraqlı, anlaşıqlı - bir sözlə, mırt! Məsələn, "Sabancı Holding" öz istehsal etdiyi məhsulların adının sonluğuna "-sa" əlavə edir.  Təkcə elə "Fransa" sözünün "-sa" hissəsi bəs elədi ki, reklamdakı obraz Fransanın "Sabancı Holding"ə aid olduğunu düşünsün! "Vakıf Bank" da öz xidmətlərini yumoristik şəkildə teleizləyiciyə çatdırır. Bakcell də buna cəhd edir, lakin obrazlarının biri ədəbi dildə elə danışır ki, adam onu avtootvetçik (türkcəsini bilmirəm) zənn edir. Başqa bir reklam: "Solo" tualet kağızları (özləri belə deyirlər). İki qadın söhbət edir və biri digərinə Solonun necə faydalı olduğundan danışır, olsun. Amma bunu danışarkən, stolun üstündə iki rulon solo dimdik dayanmalıdır?! Nə vaxtdan tualet kağızını boş stolun üstünə qoyurlar, özü də cığarasından (sözə bax e... "cığara"!)  çıxartmadan?! Başqa reklam: Əsəblərimi tarıma çəkən, məni intihar həddinə çatdıran bir Huggies reklamı! İlahi, bir musiqi nə qədər iyrənc olar?! Hələ sözləri... Mən o sözləri əzbərlədim, Ətağa... Deyim ki, köməyi oldu. Birincisi ona görə ki, artıq həmin reklam gələndə birgə oxuyurduq, maraqlı olurdu. İkincisi, mənim sözlərimi əzbərləməyimi gözləyən televiziya işçiləri həmin reklamı az müddət sonra yığışdırdılar. Sözləri yazıram:

"Azad küləklə möhkəm dost olmuşam,
Mən həm quru həm çox rahat olmuşam.
Uçanda yel vurur səni (!) yanından,
Bezlərdə belə olmur, heç zaman.
- Olur, yeni Huggies Ultra..." nə bilim nə ilə sizin g**ünüz etibarlı əllərdədir!
Bu qədər. Çox yormaq istəmirəm. Sözləri əzbərləyin, birdən reklamı təzədən verdilər.
P.S. Bir reklam da var, gic-gic sözlər ilə - onu da yazacam, qoy rədd olsun efirdən!

No comments: