Google Website Translator Gadget

Thursday 14 October 2010

Növbətçi

Qardaşım, dərdimə əlac elə! Atam mənə qanlı AXC-Müsavat dövründən danışardı - özümü yaxşı aparmayanda qorxutmaq üçün. Bir dəfə yuxuma da girmişdi: Cəbhə hakimiyyəti qayıdır (uy da... Jül Vern qələt eləyir yanımda), yenidən anarxiya (bu sözdə adımı görürəm), özbaşınalıq, xaos başlayır. Adamları güllələyirlər, dükanlara xərac kəsirlər, gəncləri polis idarəsinə basırlar və s. ... Dəhşət... Amma axı mən bunun yuxu olmadığını görəndə toxtayırdım... Bəs indi nə edim? Hər gecə, tərsliyə bax ki, gecələr verirlər, Növbətçi verilişində göstərilənlər məni dəli edir! Qardaşım, hanı bəs sabitlik? Camaat "fuflo sööbət"ə görə bir-birini bıçaqlayır. Nə bilim, narkotik alverçiləri tutlur gündə... Hələ intiharlardan danışmıram! Yox, danışıram: Məni ən çox qorxudan intihardır. Gecə küçəyə çıxmaram, dostlarımın sayını azaldaram, nə bıçaqlanma, nə də norkotik təhlükəm olmaz. Bəs intihar? Məni özüm öldürəcəmsə, özümdən necə gizlənim?! Mən artıq Müsavat qəzetini oxumuram! Hər gün intihar xəbəri gəlir! Qorxuram axı... Növbətçinin qabağını isə ala bilmirəm - evdə baxırlar. Hər gün ölüm, yaralanma, nəşə, qəza! Mənə hələ çatmır ki, biz necə 9 milyona çata bilmişik... Artıq papam AXC-Müsavat dövründən danışanda qorxmuram. Müqayisə edəndə, o dövr cənnət nağıllarını xatırladır... Məni səhv anlamayın, ölümdən elə də çox qorxmuram. Amma mən mənasız şey üstə "getməyə" razı deyiləm. Həm söhbət təkcə məndən yox, yaxınlarımdan gedir... Bu Növbətçi isə... Aparıcı belə xəbərləri oxuyanda qorxusundan udqunurdu... Ola da bilər ki, onlar hər şeyi uydururlar. Aparıcı da yalan danışdığına görə udqunur. Əgər o məlumatlar doğrudursa, deməli bu ölkədə sabitlik yalnız batareyalardakı cərəyana aiddir! Buna isə inanmıram, həmən ayanesdə hökümət adamlarının ölkəmizdəki sabitlikdən danışmağını, demək olar, hər gün verirlər. O boyda (həcmcə) kişilər (cins olaraq) yalan danışası deyil ki?! Adam bu qədər qasdan ola bilməz axı...
P.S. Amma Növbətçidən yenə də qorxuram... Əlac!

No comments: